Záběry z dronu zaujmou a přivedou do vašeho hotelu či penzionu nové zákazníky
Mnoho hotelů a penzionů se nachází v krásném prostředí. Malebné okolí a hezká příroda jsou často důvodem, proč si zákazníci konkrétní hotel vybírají. Ze země bohužel není možné širší okolí hotelu zachytit. To je důvod, proč jsou v hotelovém marketingu stále žádanější záběry z dronů.
Jedním z důvodů, proč záběry z dronů nejsou zatím v hotelových prezentacích masově rozšířené, je patrně mýtus, že jde o drahou záležitost. Není to ale pravda. Sérii krásných fotografií ze vzduchu lze pořídit v rozpětí kolem tří až pěti tisíc korun. Dronové záběry bývají levnější v místech, kde není třeba získat zvláštní povolení k letu. Jde o lokality, které stojí mimo tzv. "hustě obydlené prostory". V centrech měst a obcí bývá létání s dronem dražší kvůli letovým povolením.
Aby dronové snímky odvedly svoji práci, nemusí jich být mnoho. Důležité je ukázat ubytovací zařízení z výšky z nezvyklého úhlu, tedy z relativní blízkosti. Pak by měl dron odletět dál a výš a zobrazit celkové prostředí, v němž je hotel či penzion zasazen. V případě kempů nebo rozsáhlejších pozemků se nafotí případně natočí i zajímavá zákoutí, rybník či koupaliště a další zajímavá místa zvyšující atraktivitu ubytovacího zařízení pro klienty.
Kromě fotografií lze z dronu pořídit také prezentační video. Tento druh záběrů je velmi vděčný a rychle upoutá pozornost diváka. Ve videu lze představit okolí hotelu velmi komplexně. Zvlášť pokud jsou záběry ze vzduchu kombinované se záběry z pozemní kamery. Ta umí vyzdvihnout zajímavé detaily a krásné prvky jako je například vyřezávané zábradlí verandy, posezení u rybníčku nebo zákoutí s ohništěm či krbem.
Video působí velmi dobře, pokud jsou v něm zachyceni i spokojení hosté. Krátké rozhovory s hosty vyjadřujícími důvody své spokojenosti s hotelem působí jako velmi dobrá reference. Prezentační video je vhodným způsobem, jak zachytit a dál předat jedinečnou atmosféru a zákaznickou zkušenost.
Pro pořízení záběrů z dronu je ideální doba. Brzy budou tvořit standardní součást hotelové prezentace na webu, Bookingu a dalších rezervačních portálech. Zatím je to však stále příležitost jak vyniknout a ukázat klientům své konkurenční výhody.